energie pozitiva

fii acolo unde se intampla lucruri pozitive… fii tu cel ce le genereaza…

si atunci, parca si lumea in intregul ei, mai apoi fiecare dintre oameni si intr-un final eu insumi, am devenit mai usor de iubit…

babby_backsideBinete, oameni frumosi!

Mi-e bine cu mine, implicit mi-e bine cu voi! Ce alteceva iti mai poti dori de la unu’ de la doi? Concluzia? Mi-ar place sa primesc raspunsul: „Hai cu noi!” 🙂

Sunt ani buni de cand o mana nevazuta m-a luat la scuturat… Si m-a intors pe toate partile. M-a aratat lumii in toata a mea goliciune. Si a tot facut asta zi de zi… zi de zi… Bob cu bob numarat… Pana-ntr-atat incat m-a lovit de cuvinte si m-a slefuit in imagini… transformandu-le in lumina… si-atunci, parca si lumea a devenit un loc mai prietenos…

M-am tot cautat insa in afara… judecand umbrele luminoase si intunecate pe care le vedeam in ceilalti, fara a le recunoaste in mine… pana cand am invatat sa accept, impacandu-ma cu fiecare colt neslefuit de care ma loveam… si-atunci, parca si ceilalti au devenit mai usor de iubit…

Au trecut ani insa… si m-am inturnat catre interior si… ghici cati tepi am gasit ca-mi ieseau prin piele… dinauntru in afara…? Arici! De-atunci sufletul meu poarta manusi pentru a nu se mai schilodi in fiecare tep pe care-l extrage odata cu fiecare apropiere de inima… fiintei – val egotic intrupat al oceanului sine… M-am rupt atunci in bucati si m-am daruit in cele zari sperand a fi cules, sarutat, iubit si inteles… Iar cand o mana de om-frumos m-a ridicat de jos… bucatica cu bucatica… cautandu-ma pentru a ma reintregi… cu uimire si speranta… atunci, parca si eu am devenit… pentru mine… mai usor de iubit…

Citeste articolul:  „Cele trei mari porti pe calea vietii” si-l vei gasi pe cel ce-a ridicat de pe jos prima bucatica din mine…

Multumesc,

Lasă un răspuns

