energie pozitiva

fii acolo unde se intampla lucruri pozitive… fii tu cel ce le genereaza…

a vedea iubirea in orice situatie si in orice fiinta, oricat de marunte sau stresante vi s-ar parea…

„Ti-a iesit iubirea-n drum… / Rau, nevoi, necaz, durere… / Se vor duce ca un fum…”

my_car_keyheart

Darul…

Ma indreptam catre un magazin pentru a lua un cadou unui vechi prieten… cu ocazia numelui sau de sfant.

Candva, intr-o situatie delicata, se purtase cu mine ca un tata, oferindu-mi sprijinul, dirijandu-mi pasii cu discretie si inteleptire.

Pus in fata unor optiuni alternative, i-am oferit in dar un obiect avand parca un nume predestinat celor ce stiu a-ti oferi o lectie de viata… si pe care ti-ai dori a-i avea mereu alaturi in situatiile dificile… (o sticla de – ghici 🙂 – brand scotian)

Dar, pana a ajunge acolo… am intalnit in trafic ceea ce s-ar fi putut numi si ar fi putut fi „marea iubire”… 🙂

Intalnirea unuia dintre sufletele pereche…

Intr-o intersectie extrem de aglomerata aveau loc lucrari la terasament. La cativa metri mai incolo calea de rulare se ingusta. Chiar acolo am intalnit-o pe ea – femeia matura ce astepta in mica sa masina salvarea ce-ar fi trebuit sa vina de la „cavalerul calare pe calul sau alb inaripat” – adica, in traducere libera – barbatul matur… 🙂

Pusese luminile de semnalizare pentru avarie si cu ambele maini pe volan, facea fata cu stoicism si cu o nefireasca detasare pentru acea situatie, oprobiului unui cor de claxoane furibunde…

Mi-am asteptat cu intelegere randul pentru a o depasi, i-am privit cu coada ochiului profilul calm, am parcurs o volta pentru a parca intr-o benzinarie apropiata si m-am reintors pentru a-i da o mana de ajutor.

Masteratul…

M-a primit cu zambetul pe buze si mi-a iesit in intampinare. S-a dat jos din masina cu gratie, iar din priviri – acoperiti fiind de zgomotul continuu – ne-am inteles cum ne pozitionam pentru a o rezolva… Situatia, dragi doamne si voi domni! 🙂

A inchis usa si, ea in fata, eu in spate, am inceput opintelile… In timp ce impingeam, i-am admirat… alegerea facuta. Ca din intamplare insa, masina nu se urnea. I-am facut semn sa verifice schimbatorul de viteze… S-a conformat cu gratie… Masina tot nu se urnea… Mai apoi frana de mana… In sfarsit angrenajul s-a pus in miscare si am reusit fara probleme sa finalizam… urcand-o pe trotuar. 🙂

Foitele de ceapa…

M-am gandit, la finele acelui minunat travaliu pe carosabil, cata detasare poate avea o inima dornica de iubire, in opozitie cu o minte blocata in stresul cotidian…

Pentru acea minunata femeie matura, nimic in jur nu conta in implinirea telului propus… Si-a dorit cu ardoare gasirea cavalerului care sa o „salveze” si l-a supus unor probe de foc in lupta cu balaurul mintii traitoare in trecut… fortandu-l sa revina in prezent si sa fie atent la nevoile ei… sa o inconjoare cu gratie si acceptare, cu bunavointa si zambet… A incercat sa-i decoperteze straturile pline de roluri si autoimpuse bariere de macho-man, ajungandu-i la esenta in cateva clipe de priviri si discreta comunicare – punandu-se si punandu-l intr-o situatie voit tensionata…

Indemn la iubire…

Dragi doamne si voi domni, ajutati la reducerea poluarii si a tensiunilor nefiresti existente in aceasta lume, crescand exponential gradul de daruire si iubire in trafic…! 🙂

Doamnelor, va rog sa cautati cel mai aglomerat punct nodal din aberantele noastre drumuri catre nicaieri si parcati acolo etalandu-va calitatile incontestabile de zeite ale iubirii…
Domnilor, va rog sa nu fiti insensibili la nadele aruncate cu atata gratie, dand curs astfel unui preambul al unor minunate clipe de opinteli… cu cheile in contact… 🙂

Totul in numele unei atmosfere cat mai depoluata si a inmultirii… spatiilor verzi, ofranda pe altarul minunat al trecerii la noi mijloace de portare, avand drept combustibil iubirea…

Coda…

Cat despre modul in care s-a finalizat acesta emblematica si plina de sensuri intalnire din trafic… va las voua posibilitatea de a va imagina cel mai frumos si fericit final cu putinta…

Iubirea va asteapta la orice colt de strada… Maestrul iubirii vi-o trimite ca s-o vedeti in orice situatii si in orice fiinte, oricat de marunte sau stresante vi s-ar parea…

Multumesc,

 

4 răspunsuri la „a vedea iubirea in orice situatie si in orice fiinta, oricat de marunte sau stresante vi s-ar parea…

  1. Doina 2 Iulie 2013 la 11:19

    Sec , nu stiu care e profunzimea povestii , care , da , nu e o noutate , am mai auzit variante asemanatoare . Si ? Nu stiu daca isi are locul aici povestea asta …

    • energie pozitiva 2 Iulie 2013 la 11:43

      Dar, unde anume draga si binecuvantata femeie matura?
      Unde, daca nu aici, langa inima, inchinand iubirii slava!
      Iubeste, zambeste, accepta si joaca-te…
      Doar astfel viata merita traita…

      • Doina 2 Iulie 2013 la 16:44

        Da , ai dreptate , de ce as fi chiar atat de pretentioasa si ….cumva serioasa ….asa- i…

  2. energie pozitiva 2 Iulie 2013 la 22:55

    Iubeste si fa ce vrei! (Sf. Augustin)

Lasă un răspuns

