energie pozitiva

fii acolo unde se intampla lucruri pozitive… fii tu cel ce le genereaza…

iubirea este indelung rabdatoare…

flori_de_furnicuteDe aş vorbi toate limbile oamenilor şi pe acelea ale îngerilor… fara iubire nu sunt decat un clopot dogit… sau niste talgere tipatoare…

De-aş avea darul profetiei…, şi-as cunoaste toate tainele… si tot ceea ce este stiut…, de aş avea credinţa nemasurata ce misca munţii din loc… fara iubire nu sunt nimic…

De mi-aş împărţi toate bunurile ca sa aiba ce manca saracii…, de mi-aş da ca o ofranda trupul ca să fie ars pe rug… fara iubire faptele mele nu slujesc la nimic…

Iubirea e rabdatoare…, iubirea e plina de bunatate…, iubirea nu pizmuieşte…, nu se ingamfeaza…, nu se umfla de mandrie…

Nu infaptuieste nimic necinstit…, nu cauta castig pentru sine…, nu se acreste…, nu banuieste raul…

Nu se bucură de strambatate…, dar se veseleste de adevăr…

Iarta totul…, crede totul…, spera totul…, sufera orisice…

Iubirea nu dispare niciodată… Profetiile vor avea un sfarsit, darul limbilor va inceta, ştiinţa va fi depasita,

Caci cunoastem nedesavarsit… si facem profetii nedesavarsite…,

Dar atunci când desavarsitul va fi infaptuit, tot ceea ce este nedesavarsit va fi inlaturat…,

Când eram copil, vorbeam ca un copil, gandeam ca un copil, judecam ca un copil…, când am ajuns in puterea varstei, am lepădat purtarea copilareasca…

Acum vedem ca-ntr-o oglindă niste contururi sterse…, atunci… vom vedea lucrurile din faţă…, acum… cunosc nedesavarsit, atunci… voi cunoaşte desavarsit cum am fost şi eu cunoscut…,

Asadar aceste trei lucruri rămân: credinţa…, speranta… şi iubirea…, dar cel mai mare dintre tustrele este iubirea…

Lasă un răspuns

