energie pozitiva

fii acolo unde se intampla lucruri pozitive… fii tu cel ce le genereaza…

Ego-ul spune: „azi voi ierta”, Sinele spune: „nu mi-au gresit nicicand”…

îi iert… si-mi cer iertare tuturor acelora care m-au folosit, ascunși după o mască a bunelor intenții și a dragostei.

îi iert… si-mi cer iertare tuturor acelora care mi-au luat câte ceva, fie că au fost lucruri, planuri sau oameni dragi.

îi iert… si-mi cer iertare tuturor acelora care m-au mințit, m-au înșelat și m-au trădat.

îi iert… si-mi cer iertare tuturor acelora care pentru o perioadă de timp mi-au luat încrederea și curajul de a iubi.

îi iert… si-mi cer iertare tuturor acelora care m-au abandonat fără nicio explicație, atunci când nu au mai avut nevoie de mine.

îi iert… si-mi cer iertare tuturor acelora care m-au amăgit cu promisiuni, ca mai apoi, într-o zi să îmi ia toate visele.

îi iert… si-mi cer iertare tuturor acelora care m-au părăsit, uneori în cele mai grele momente ale vieții mele.

îi iert… si-mi cer iertare tuturor acelora care m-au impovărat cu griji, cu regrete și cu dureri nemeritate.

îi iert… si-mi cer iertare tuturor acelora care au încercat să mă schimbe și să îmi ia libertatea de a fi eu.

îi iert… si-mi cer iertare tuturor acelora care mi-au luat liniștea și m-au împovărat cu nopți pline de frământări și de lacrimi.

îi iert… si-mi cer iertare tuturor acelora care au fost indiferenți la durerile mele și m-au neîndreptățit.

îi iert… si-mi cer iertare tuturor acelora care incapabili să mă cunoască, m-au judecat după prejudecăți proprii și m-au denigrat.

îi iert… si-mi cer iertare tuturor acelora care au făcut din durerile și necazurile mele, bucuria lor și motive de bârfe.

îi iert… si-mi cer iertare tuturor, pentru că vreau să îmi eliberez sufletul și să-mi detoxific mintea.

Ego-ul spune: azi am iertat și sper să îi și uit…
Sinele spune: nu mi-au gresit nicicând… erau doar asteptari, regrete, dorinte, proiectii si atasamente…, le multumesc pentru tot ce m-au ajutat sa aflu despre mine…

Multumesc, să fiți fericiți!

adaptare dupa un text de irinab / http://www.irinab.com/2012/03/azi-voi-ierta.html

Un răspuns la „Ego-ul spune: „azi voi ierta”, Sinele spune: „nu mi-au gresit nicicand”…

  1. isfar 5 Iulie 2012 la 20:01

    nemaipomenit….te simti m`ai impacat cu tine..parca o povara ti se ia dupa suflet..dupa ce citesti aceste randuri..

Lasă un răspuns

