energie pozitiva

fii acolo unde se intampla lucruri pozitive… fii tu cel ce le genereaza…

stii care este calea inteleapta prin care oferi sufletului tau linistea necesara pentru a-ti da raspunsurile…?

Cred, ca acum nu e momentul sa gandesti ca trebuie sa faci ceva special, ci sa te linistesti un pic!

Sa-ti tragi sufletul, sa-ti oferi o clipa de ragaz… Stiu, vei spune ca nu poti! Si totusi, daca deja faci tot ce poti, ce ai mai putea sa faci in plus ca sa schimbi situatia?! Poate, doar sa te linistesti un pic, nu?!…

Poate ti-ai ratacit cararile si acum sufletul tau are nevoie de liniste ca sa-ti poata oferi raspunsurile…

Si chiar nu e nevoie sa gandesti de bine daca ti-e imposibl sa gandesti de bine! Pentru tine, acum, chestia asta cu ganditul de bine nu poate fi decat o poveste din carti! Viata e uneori foarte dura si uneori cam suntem depasiti total…

Un calugar batran si intelept, mi-a spus candva ca in situatii limita e mai bine sa luam lucrurile asa cum sunt, sa ne recunoastem neputinta! Cand ne recunoastem neputinta, spunea el, divinitatea se obliga sa ne ajute, Dumnezeu, se obliga sa preia El povara noastra. Zicea el ca asta, e o lege de taina pe care putini o cunosc…

Multumesc,

5 răspunsuri la „stii care este calea inteleapta prin care oferi sufletului tau linistea necesara pentru a-ti da raspunsurile…?

  1. Marin Mariastela 11 Aprilie 2012 la 11:19

    Divinitatea ii ajuta ,in egala masura si pe cei putinciosi si pe cei neputinciosi.Isus a murit si a inviat pentru oameni nu pentru biserica!…si uite exemplul de sacrificiu la care ai putea sa te uiti.Indiferent cum gandesti destinul (crucea ta) este acelasi…dar merita sa ramai frumos pe dinauntru ,gandind bine, oricat de greu incercat ai fi.Viata ni se pare nedeapta cand suntem incercati atat de greu ca tine,avem nevoie sa dam vina pe ceva sau cineva…….Viata este doar viata,ti-a fost data ,ca si celor pe care i-ai pierdut..o poti pierde la fel de usor.Doamne…ce putin timp ai sa contezi in viata celorlalti si ce pacat ar fi sa nu gandesti bine atat cat mai ai timp.

    • "energie pozitiva" 11 Aprilie 2012 la 12:35

      Foarte frumos si adevarat ceea ce spui. Ai tot respectul meu,
      Multumesc cu recunostinta, pentru modul frumos in care gandesti si frumusetea sufletului tau.
      Cu bucurie,

  2. iuliana 11 Aprilie 2012 la 16:05

    Da, Divinitatea ne preia greutatea din suflet atunci cand e prea mare! Nu sunt habotnica, dar pot spune ca intr-un moment de disperare,cand cineva foarte drag mie(mama mea)era la limita dintre viata si moarte si refuza orice ajutor am spus in disperare de cauza”Doamne fa tu ceva ca eu nu sunt in stare, nu mai pot!” Si Dumnezeu mi-a preluat povara,si in ciuda tuturor previziunilor medicale sumbre,mama mea traieste si azi!

  3. ANDREI 11 Aprilie 2012 la 23:19

    Da, si eu am simtit cum divinitatea mi-a ascultat rugaciunea si tatal meu grav bolnav cu accident cerebral care gemea de durere a incetat sa mai geama dupa ce am incetat rugaciunea catre Maica Domnului. Am trait asta si am simtit puterea Domnului care i-a dat moarte usoara in salvare si l-a eliberat de paralizie si de neputinta sufleteasca si trupeasca.

  4. tatiana 25 Septembrie 2016 la 19:04

    Draga „energie pozitiva” iti multumesc ptr. fiecare cuvant ! Bine zici… asa suntem noi oamenii.Ajungem sa ne cunoastem limitele,atunci cand trebuie sa luam unele decizii importante ptr. Viata noastra,atunci cand ne aflam in momente de dificultate .De multe ori mi se intampla sa obosesc cautand raspunsuri,apoi, realizez ca cel mai bun lucru pe care il pot face pentru linistea mea,este, sa iau o pauza …sa nu mai caut. Ganduri bune si o seara linistita !

Lasă un răspuns

