energie pozitiva

fii acolo unde se intampla lucruri pozitive… fii tu cel ce le genereaza…

iubire fara conditii…

unconditionalove„Te iubesc asa cum esti, cand iti cauti propria ta cale in aceasta lume. Iti onorez alegerile de a invata pe calea pe care tu o simti potrivita pentru tine. Stiu ca e important sa fii persoana pe care doresti sa fii si nu cineva care cred eu sau altii ca “trebuie” sa fie. Realizez ca nu pot sa stiu ce e mai bine pentru tine, desi poate uneori cred ca stiu asta, Nu am fost unde ai fost tu, nu am vazut viata din punctul tau de vedere. Nu stiu ce ai ales tu sa inveti, cum ai ales sa inveti acel lucru, cu cine sau in cat timp. Nu am trecut prin viata privind prin ochii tai, Asa ca de unde as putea sa stiu ce ai nevoie? Tu existi in lume fara nici macar un gand sau cuvant de judecata din partea mea.

Referitor la faptele tale…
Toate faptele, gesturile, gandurile tale sunt perfecte in tot ceea ce intreprinzi. In locul acesta in care ma aflu vad ca sunt multe cai de a percepe si de a experimenta fatetele diferite ale lumii noastre.  Accept fara rezerve alegerile pe care le faci in fiecare moment, fara a judeca pentru ca daca ti-as nega dreptul la evolutie, atunci as nega acest drept pentru mine si pentru toti ceilalti, celor care aleg o cale pe care eu nu pot sa merg.

Desi poate nu aleg sa imi alatur puterea si energia acestei cai, incetez a nega darul IUBIRII pe care Dumnezeu l-a sadit in mine pentru toata creatia. Cum te iubesc, asa sunt iubit, ce seman, aceea culeg… Tu ai dreptul universal al liberului arbitru, sa mergi pe propria carare, facand pasi sau stand putin sa te odihnesti daca aceasta este calea corecta pentru tine.

Incetez a judeca daca acesti pasi sunt mari sau mici, daca sunt usori sau grei sau daca duc in jos sau in sus, pentru ca acesta este doar punctul meu de vedere. Te pot vedea facand nimic si pot judeca acest lucru ca fiind nedemn si totusi e posibil sa aduci o mare vindecare doar stand, fiind binecuvantat de Lumina lui Dumnezeu. Nu pot vedea mereu imaginea de ansamblu a Ordinii Divine, Pentru ca este dreptul inalienabil al vietii sa isi aleaga propria evolutie. Si cu multa dragoste iti recunosc dreptul de a-ti determina viitorul.

Cu umilinta ma inclin in fata constientizarii ca acea cale pe care eu o vad ca fiind cea mai buna pentru mine, nu este neparat cea mai buna cale pentru tine. Stiu ca si tu esti condus ca si mine de entuziasmul interior de a-ti cunoaste propriul drum. Stiu ca multele rase, religii, obiceiuri, nationalitati si credinte din lumea noastra, ne aduc multa bogatie si ne ofera beneficiul si invataturile unei asemenea diversitati. Stiu ca noi invatam in propriul nostru mod pentru a aduce acea iubire si intelepciune inapoi Intregului. Stiu ca daca ar fi un singur fel de a face ceva atunci nu ar fi nevoie sa existe decat o singura persoana.

Te iubesc chiar daca nu crezi in acele lucruri in care cred eu, inteleg ca esti cu adevarat fratele Meu si sora Mea desi poate te-ai nascut altundeva si crezi intr-un alt Dumnezeu decat cel in care cred eu si asta e OK. Te iubesc pentru cine esti, dragostea pe care o simt este pentru toata lumea. Vad reflexia iubirii in toata lumea. Simt iubirea adanc in nucleul corpului meu omenesc, pentru fiecare persoana, animal, copac si floare, fiecare pasare, insecta, rau, ocean, si pentru toate fiintele din lume. Imi traiesc viata in serviciul IUBIRII fiind cel mai bun Eu posibil, devenind mai intelept in perfectiunea Adevarului Divin, devenind mai fericit in Bucuria Iubirii Neconditionate.”

Lasă un răspuns

